Šios Bendrosios paslaugų teikimo sąlygos (toliau – Sąlygos) nustato UAB Poilsio namai “Baltija” viešbučio „Žilvinas Hotel Palanga“, esančio Kęstučio g. 32, Palangoje (toliau – Poilsio namai), paslaugų teikimo tvarką bei sąlygas.
Vidaus tvarkos taisyklės
Bendrosios nuostatos:
- Viešbutis „Žilvinas Hotel Palanga“ (toliau –viešbutis) – tai poilsio vieta, kurioje teikiamos apgyvendinimo paslaugos.
- Šios vidaus tvarkos taisyklės (toliau – taisyklės) nustato viešbučio svečių pareigas ir teises naudojantis viešbučio paslaugomis bei svečių aptarnavimo tvarką.
- Šios taisyklės yra privalomos visiems viešbučio svečiams.
- Kiekvienas svečias privalo laikytis šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
- Kiekvienas svečias, registruodamasis viešbutyje, patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis taisyklėmis pats bei su jomis supažindinęs kartu atvykusius asmenis, ir įsipareigoja jų besąlygiškai laikytis bei užtikrinti, kad jų laikytųsi kartu atvykę asmenys.
- Už pasekmes, atsiradusias dėl to, kad šių taisyklių nežinojo ar nesilaikė, atsako viešbutyje užsiregistravęs asmuo.
- Asmenims, kurie nesutinka laikytis viešbučio taisyklių paslaugos nėra teikiamos.
- Saugumui užtikrinti viešbučio bendro naudojimo patalpos ir erdvės stebimos vaizdo kameromis.
- Viešbučio svečias privalo atlyginti padarytą žalą sanatorijos turtui bei tretiesiems asmenimis pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytą tvarką.
Rezervacijos taisyklės:
- Viešbučio paslaugų pirminė rezervacija (užklausimas) gali būti atliekama pasinaudojant rezervacine sistema, telefonu, elektroniniu paštu ar kitais pardavimo kanalais.
- Rezervacijos, pateiktos naudojant rezervacinę sistemą taisykles rasite: puslapio https://booking.zilvinashotel.lt/ apačioje „užsakymo taisyklės“
- Rezervuojant viešbučio paslaugas elektroniniu paštu ar telefonu, individualus svečias, privalo nurodyti atvykstančių svečių skaičių, pageidaujamo kambario kategoriją (rūšį), atvykimo bei išvykimo datas, apmokėjimo už suteiktas paslaugas būdą bei kitus pageidavimus.
- Viešbutis, gavęs teikiamų paslaugų rezervaciją, elektroniniu paštu pateikia svečiui išsamią informaciją (išankstinio mokėjimo sąskaitą) apie pageidaujamas rezervuoti Poilsio namų teikiamas paslaugas, nurodydamas sumokėti reikalaujamą išankstinę sąskaitą už rezervuotas paslaugas.
- Viešbutis, gavęs teikiamą paslaugų rezervaciją, kitais pardavimo kanalais, vykdo pagal nustatytas taisykles.
- Gavęs svečio išankstinės sąskaitos apmokėjimą už rezervuotas viešbučio teikiamas paslaugas, viešbutis elektroniniu paštu patvirtina teikiamų paslaugų rezervaciją. Rezervacija, kuri yra apmokėta, yra laikoma garantuota. Išimtiniais atvejais, kuriuos nustato viešbutis, garantuotomis laikomos ir dalinai neapmokėtos rezervacijos.
- Viešbučio teikiamų paslaugų rezervacija gali būti garantuota kreditine kortele, išankstiniu apmokėjimu arba sutartimi su Poilsio namais.
- Negarantuota rezervacija – tai viešbučio teikiamų paslaugų rezervacija, kuri nėra apmokėta.
- Negarantuota rezervacija – tai viešbučio teikiamų paslaugų rezervacija, kuriai nėra suteiktas patvirtinimo numeris. Negarantuotas viešbučio teikiamų paslaugų rezervacijas viešbutis laiko nuo to momento, kai svečias šiose Sąlygose numatytu būdu pateikia viešbučiui jo teikiamų paslaugų rezervaciją, iki termino, nurodyto svečiui pateikiamoje išankstinio mokėjimo sąskaitoje rezervacijos mokesčio mokėjimui atlikti, pabaigos dienos 14.00 val. Pasibaigus šiam terminui, viešbutis turi teisę panaikinti/panaikina svečio negarantuotą rezervaciją.
- Sutartis dėl viešbučio teikiamų paslaugų laikoma sudaryta, kai svečias sumoka viešbučiui nurodytą rezervacijos mokestį už rezervuotas viešbučio teikiamas paslaugas ir/arba viešbutis patvirtina rezervaciją, suteikdami jai patvirtinimo numerį;
- Žodinis šalių susitarimas įgauna galią tik tada, kai jis yra patvirtinamas raštu;
Rezervacijos atšaukimo tvarka:
- Ne sezono metu (sausio – birželio mėnesiais imtimai) panaikinus rezervavimą likus ne mažiau kaip 3 dienoms iki numatyto atvykimo, rezervacijos atšaukimas nemokamas. Viešbutis privalo per 14 dienų gražinti visą sumokėtą avansą.
- Panaikinus rezervavimą likus mažiau kaip 3 dienoms iki numatyto atvykimo, avansas lieka viešbučiui. Panaikinus rezervaciją šiuo atveju prarandama visa sumokėto avanso suma.
- Sezono metu (liepos – rugpjūčio mėnesiais imtinai) panaikinus rezervavimą likus ne mažiau kaip 14 dienų iki numatyto atvykimo, rezervacijos atšaukimas nemokamas. Viešbutis privalo per 14 dieną gražinti visą sumokėtą avansą.
- Panaikinus rezervavimą likus mažiau kaip 14 dienų iki numatyto atvykimo, avansas lieka viešbučiui. Panaikinus rezervaciją šiuo atveju prarandama visa sumokėto avanso suma
Administracijos darbas:
- Viešbučio administracija turi teisę priimti sprendimą apgyvendinti arba perkelti viešbučio svečią(-ius) į kitą numerį arba kitą apgyvendinimo įstaigą (tokiomis pačiomis arba geresnėmis sąlygomis).
- Administracija turi teisę vienašališkai priimti sprendimą iškelti viešbučio svečią(-ius) nepranešus iš anksto, jei yra keliama grėsmė viešbučio gyventojams;
- Viešbučio svečių daiktų saugojimo viešbutyje tvarką reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.865 str.
- Administracija, radusi paliktus daiktus, esant galimybei iškart grąžina savininkams. Jei savininkas nesurandamas, pamiršti daiktai, praėjus 3 mėnesiams, realizuojami nustatyta tvarka.
- Viešbutis neatsako už nesaugiai paliktas ar prarastas vertybes ir / ar padarytą joms žalą kambaryje ar bendrose erdvėse;
- Administracija saugumui užtikrinti turi teisę įeiti į svečių gyvenamus numerius. Esant poreikiui iškviečia greitąją pagalbą;
- Viešbučio administratoriui yra draudžiama suteikti bet kokią informaciją apie svečius, tretiems asmenims, be svečio sutikimo.
- Viešbučio svečiui paprašius atsarginio rakto, viešbučio administratorius būtinai turi jį identifikuoti.
- Draudžiama palikti mažamečius vaikus be priežiūros Viešbučio kambariuose ir bendrose erdvėse;
Nenugalima jėga (force majeure):
- Šalių atsakomybę už sutarties dėl Viešbučio teikiamų paslaugų neįvykdymą, esant force majeure aplinkybėms, reglamentuoja Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.212 str.
Atvykimo ir išvykimo laikas
- Viešbučio svečiai rezervacijoje nustatytą atvykimo dieną gali atvykti į Viešbutį nuo 15.00 val.;
- Viešbučio registratūroje įsiregistravęs svečias gauna kambario (-ių) raktą (-us), kurį (-iuos) grąžina atgal išsiregistruodamas iš viešbučio, prieš tai įsitikinus, kad už visas paslaugas yra sumokėta. Pametus arba sugadinus kambario raktą, taikoma bauda – 50 eurų;
- Viešbučio svečiai išvykimo dieną turi išsiregistruoti iš Viešbučio iki 12.00 val.;
- Jei svečias pageidauja išvykti vėliau nei 12.00 val., jis privalo apie tai informuoti Viešbučio registratūrą.
- Jeigu svečias iš Viešbučio išvyksta ne vėliau kaip iki 18.00 val., svečias privalo sumokėti 50% vienos paros visos sutartinės kainos apgyvendinimo paslaugų kainos; jeigu svečias iš Viešbučio išvyksta po 18.00 val. – 100% vienos paros visos sutartinės apgyvendinimo paslaugų kainos;
- Svečiui, iki sutarto išvykimo laiko, neatlaisvinus kambario ir neturint galimybės su juo susisiekti, arba kai Svečias piktybiškai neatsiskaito už suteiktas paslaugas ir neatlaisvina kambario administracijos prašymu – administracija pasilieka teisę kambaryje esančius daiktus perkelti į kitas Viešbutyje esančias saugomas patalpas;
- Jei su Viešbučiu yra sudaryta sutartis “Viešbučio paslaugų teikimo sutartis” ar kitas individualus susitarimas, galioja toje sutartyje ar susitarime aptarta svečių atvykimo ir išvykimo tvarka bei sąlygos;
- Į Viešbučio kambarį gali apsigyventi tiek asmenų, kiek buvo nurodyta Viešbučio registratūros darbuotojui atvykimo metu. Jeigu viešbučio kambaryje apsigyvens daugiau svečių nei nurodyta Viešbučio rezervacijos patvirtinime, už kiekvieną papildomą svečią Viešbučiui mokamas papildomas mokestis;
- Atsivesti pašalinius asmenis į Viešbučio kambarį galima tik prieš tai perspėjus Viešbučio registratūros darbuotoją.
Skundų pateikimo tvarka:
Visi ginčai sprendžiami derybų būdu. Jei derybomis nepavyksta išspręsti kilusių ginčų, jie yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos galite tiesiogiai pardavėjui pateikti elektroniniu paštu info@zilvinashotel.lt, per tris mėnesius, nuo paslaugos suteikimo dienos. Jūsų skundas bus išnagrinėtas per 14 kalendorinių dienų ir susisiekta nurodytais kontaktais, pateikiant paslaugos gavėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
Taip pat galima prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus numatytas išimtis. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;
Kitos sąlygos:
- Poilsio namai pasilieka teisę neįsileisti nepageidaujamų asmenų, remiantis poilsio namų vidaus tvarko taisyklėmis.